Рубрика: Պահոց

Դիջիթեք 2018

Բարի՛ գալուստ Նարե Արղությանի մեդիամիջավայր: Այստեղ են գտնվում իմ բոլոր ուսումնական նյութերը:

Ես բլոգ ունեցել եմ ծննդյանս օրվանից, ապա շարունակել եմ նախակրթարանային գործունեությունս բլոգում: Հիմա ես երկրորդ դասարան եմ և կարողանում եմ ինքնուրույն տեղադրել բլոգում նյութեր, ռադիոնյութեր և, իհարկե, առաջադրանքները: Իմ ամենասիրելի նյութը սա է`Նարեն է բլբլում:

Որոշեցի «Դիջիթեք 2018»-ին ներկայանալ իմ նյութերով:Կփորձեմ ինքնուրույն ուղարկել բլոգիս նյութերը և այն նկարահանել: Սիրում եմ մեր ծրագրային երգերը և պարերը,հատկապես «Կաքավիկ» երգը ու «Փափուռի» պարը: Սիրում եմ հեծանիվ վարել, մարզվել. հաճախում եմ պարի: Շատ սիրում եմ անգլերեն և կարողանում եմ արդեն խոսել:

Հաջողություն եմ ցանկանում բոլոր մասնակիցներին…

  1. Անհաղթ աքլորը 
  2. Եղնիկ 
  3. Թամզարա 
  4. Winter
  5. Իսկական հարսանիք
  6. Հովհաննես Թումանյան «Աշուն»
  7. Տիեզերք
  8. Իմ ամառային արձակուրդը
  9. Շուտասելուկ
  10. моя мама 
  11. Խնկոյանական շարք
  12. Իննի արկածները
  13. Հովհաննես Թումանյան
  14. Մոծակն ու մրջյունը Հ.Թումանյան
  15. Դիջիթեքի հայտ 2018

Оставьте комментарий